Magyar nyelv- és irodalomtudományi szakcsoport
Hungarian Literature, Communication and Media studies
Név |
Évfolyam![]() |
Képzés | Szak | Kar | Kutatási téma |
---|---|---|---|---|---|
Lajos Panna | I. | MA | Finnugrisztika | BTK |
Szisztematikus szakirodalom elemzés a szülői bevonódásról a digitális nevelésben |
Ragány Fanni | III. | BA | Magyar nyelv és irodalom | BTK |
Én és Isten - a lírai én kapcsolata a transzcendenciával Ady, Babits és Pilinszky költészetében |
Tallárom Réka Panna | IV. | OMA | Magyartanár-Olasz nyelv és kultúra tanára | BTK |
Kétnyelvű települések összevető névrendszertani vizsgálata |
Borza Szabolcs | IV. | OMA | Angol nyelv és kultúra tanára-Magyartanár | BTK |
A nyelvi diszkrimináció megjelenése írásban számonkért feladatok értékelésében |
Lengyel Emese | IV. | PhD | Mediális kultúratudomány | BTK |
Az operett tematizálása a Színházi Életben |
Rezes József Márk | IV. | OMA | Magyartanár-Etikatanár | BTK |
Emlékezetnarratívák a kortárs irodalomban |
Kovács Kincső Csenge | IV. | OMA | földrajztanár-magyartanár | TTK |
„Nem változni: öngyilkosság.”- Transzgenerációs motívumok és militáris nyelvi regiszter Deres Kornélia BOX című kötetében. |
Szalók Balázs Dávid | V. | OMA | Magyartanár-Etikatanár | BTK |
A megszólaló én által teremtett világ, mint megszólalói önarckép értelmezése a 19. századi magyar líra egy reprezentánsa, Vajda János költészetében |
Hajdu Tímea | V. | OMA | Angol nyelv és kultúra tanára-Magyartanár | BTK |
Szegénységreprezentációk Móricz Zsigmond prózájában |
Molnár Erika | V. | OMA | Angol nyelv és kultúra tanára-Magyartanár | BTK |
A mesterséges intelligencia felhasználási lehetőségei az anyanyelv-oktatásban |